Здрастуйте, дорогі мої читачі!

   Відповідаючи щодня на запитання моїх представників та координаторів, у мене з'явилася ідея написати цю статтю.

Сьогоднішня тема статті — гаряча лінія Ейвон.

— Питання нового представника

— Питання координаторів, що найбільш часто зустрічаються

— Де знайти потрібну інформацію

— Які дані треба назвати, подзвонивши на гарячу лінію

— Подивитись каталоги онлайн, скачати

 

— Телефон оператора для представителей (бесплатно с мобильных) 0 800 50 50 80

— Телефон для координаторов (платно согласно тарифу): 8 — 044 — 230-36-91

Питання нового представника

koordin   У нового представника (і не тільки нового) виникає дуже багато питань — починаючи від того, як увійти на свою сторінку, як змінити при потребі пароль, як правильно розмістити замовлення , як його отримати, як оплатити, в яких програмах він бере участь, як отримати подарунок, якого товару немає на складі, як анулювати замовлення, як розмістити замовлення на заправку ОККО, скільки грошей на балансі, який ліміт, чому щось не прийшло і чи треба його перезамовляти, чи видно електронне підтвердження оплати, як змінити номер в Ейвон Мобайл, чому не прийшло замовлення, чому прийшла смс про те, що замовлення видалене, і закінчуючи питаннями про те, як зробити повернення продукції, який код наступного каталогу, який код пробників ...

   Я в день відповідаю мінімум на 100 дзвінків, 85 % питань представники можуть вирішити самі, ще 10 % можна вирішити тільки з моєю підказкою і в десь в 5 % випадків ми підключаємо і менеджера на допомогу.

Питання координаторів, що найбільш часто зустрічаються

   Питання координаторів — чому не пройшла реєстрація нового представника, який актуальний пункт доставки, як правильно оформити договір, також координатори телефонують і задають питання своїх своїх представників, зазначені вище. Знову таки в більшості випадків все можна вирішити самим. Я з радістю допоможу Вам, якщо Ви в чомусь не розібралися. Але для початку прочитайте до кінця цю статтю.

Де знайти потрібну інформацію

   Кожному, хто є представником і координатором Ейвон, я рекомендую уважно вивчити свою персональну сторінку, там є багато цікавої для Вас інформації. При реєстрації вказуйте правильну електронну адресу (її можна змінити в будь — який час в розділі «Мій офіс» — "Моя особиста інформація ". На електронну пошту приходять всі новини від компанії, перевіряйте її кожен день. Не видаляйте смс від компанії відразу, щоб потім не дзвонити і не питати, скільки Вам платити або який ліміт.

   Також уважно переглядайте всі друковані матеріали, що прийшли з замовленням, нічого не викидайте, покладіть в окрему папку, щоб не дзвонити координатору серед ночі з питаннями 🙂 Листівки з програмками взагалі рекомендую ставити на видне місце, вони Вас будуть мотивувати на виконання умов для отримання подарунків.

   Уважно перечитуйте накладну. Можна замовляти повний пакет документів за кодом 05437 (тим, хто здає замовлення через смс він приходить автоматично). Можна відкрити онлайн накладну на персональній сторінці в розділі «Мої замовлення» натиснувши на № інвойсу.

   Перечитайте все до кінця, там є інформація про відсутні продукти з Вашого замовлення, про участь в програмах, реквізити для оплати і сума (якщо Ви втратили квитанцію), помилки друкованої продукції та багато іншої потрібної інформації. Можете зберегти її у себе на робочому столі.

   Цілодобово працює «Віртуальний оператор» — обов'язково зареєструйтесь в Ейвон Мобайл (на персональній сторінці або зателефонувавши на гарячу лінію Ейвон ). Отримайте інформацію про замовлення, стан Вашого рахунку, зараховані кошти, зателефонувавши в будь-який зручний для Вас час протягом доби за номерами:

оператор

   Стежачи за підказками автовідповідача, Ви можете дізнатися про новини кампанії і персональну інформацію

Які дані треба назвати, подзвонивши на гарячу лінію

   Для користувачів, підключених до послуги Avon Mobile Україна і які дзвонять із зареєстрованого номера, зникає необхідність введення номеру особового рахунку та паспорта, система автоматично розпізнає користувача .

   Якщо Ви не зареєстровані в Avon Mobile, то для отримання персональної інформації необхідно вказати Ваш номер особового рахунку і номер паспорта.

   Приклад: Ваш номер Представника – 11122111, а номер паспорта – 333444. Для отримання доступу в меню Вам необхідно набрати: спочатку 11122111, а потім, після сигналу, 333444.

   Віртуальний Оператор надає спеціальний набір інформації для Представників та Координаторів і Районних Менеджерів.

2
4              3

Зверніть УВАГУ!

   Для успішного користування системою IVR необхідно, щоб телефон підтримував тональний режим набору цифр. Мобільний телефон автоматично працює в режимі тонового набору. Дисковий телефон не призначений для роботи з IVR.

Зверніть УВАГУ!

   Спілкування з Віртуальним оператором відтепер можливе за номерами телефонів Вашого регіону:

  • Київ (044) 230-36-26
  • Львів (032) 297-06-56
  • Дніпропетровськ (056) 770-39-98
  • Донецьк (062) 332-29-81
  • Одеса (048) 786-97-80
  • Харків (057) 715-46-67

   Якщо питання не вдалося вирішити з допомогою віртуального оператора Ейвон представникам гаряча лінія допомогає якщо ви зателефонуйте на 0 — 800 — 50 — 50 — 80. Це безкоштовний номер з мобільного. Приготуйте заздалегідь Ваші дані — номер особового рахунку, серію і номер паспорта, дату народження. Сформулюйте Ваше запитання. Уважно слухайте оператора.

   Якщо Ви нічого не зрозуміли — телефонуйте своєму координаторову. Координатор також може дзвонити на цю лінію, питати за свого представника. Для цього треба назвати свій номер особового рахунку, серію і номер паспорта, дату народження, потім номер особового рахунку представника, про якого бажаєте дізнатися потрібну інформацію.

Графік роботи Інформаційної лінії:
Понеділок — П'ятниця з 08:30 до 21:00

   Також є платна гаряча лінія ейвон лінія для координаторів 044 — 230 — 36 — 91. Тут ми дізнаємося фінансові питання, яку дату писати на договорі і т. д. Працює ця лінія з понеделька по п'ятницю з 8.30 до 17.00.

   Ще можна писати свої питання через «Зв'яжіться з нами» — розділ внизу Вашої сторінки. Там вибираємо категорію та підкатегорію запитання, в полі «коментар» пишемо своє питання і правильно вказуємо електронну пошту. Відповідь приходить в основному на протязі дня.

   Ну, ось коротко і все на сьогодні. Якщо стаття була для Вас корисною, поділіться нею в соцмережах і напишіть внизу відгук. Заздалегідь вдячна. До нових зустрічей!

   Ось коротко і все, що я хотіла сказати. Будуть питання — пишіть внизу в коментарі. До нових зустрічей!

Каталог Ейвон Україна дивитись онлайн >>>

Каталог Ейвон скачати >>>

Для мене дуже важливо, щоб мої читачі мали все необхідне!

Що ви думаєте про цей каталог, напишіть в коментаряХ!!!

Оценить этот пост